1. Start
  2. /
  3. Aktuellt
  4. /
  5. Många på plats under invigning

I fredags hade ASIH Bromma sin stora invigning i nyrenoverade lokaler på Bromma sjukhus tillsammans med medarbetare och ledning.

Sjukhusdirektör Karin Thalén förklarade lokalerna invigda och hälsade alla varmt välkomna. Karolina Behrnsten, verksamhetschef för palliativa vården, var glad över att flytten till de nya lokalerna gått så bra och tackade både medarbetare och stödfunktioner för en bra arbetsinsats. 

Möjlighet att växa och utveckla

Enhetschef Madeleine Melander berättade att hon uppskattar de nya lokalernas utformning då det finns plats för att även utveckla verksamheten framöver.

ASIH:s nya lokaler finns på plan 4 med ingång entré B på Bromma sjukhus.

Redaktör: Mariana Lind
Dela sidan

Dela sidan

Uppdaterad: 2026-06-16

Relaterade nyheter

Tre personer i vårdkläder, röda tröjor och vita byxor, promenerar utomhus och pratar tillsammans.

Prenumerera på våra nyhetsbrev

Ta del av vad som händer hos oss genom att skriva upp dig på våra nyhetsbrev

Vilka nyheter vill du prenumerera på?*